W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Uchwały podjęte na zebraniu Prezydium Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych w Gdańsku w dniu 18 stycznia 2024 r

RSS
Uchwała Nr 67/VIIIP/24 w sprawie przyjęcia i realizacji protokołu Komisji Socjalnej przy
OIPiP w Gdańsku z dnia 09 stycznia 2024r.

Uchwała Nr 68/VIIIP/24 w sprawie przyjęcia i realizacji protokołu Komisji ds.
Finansowania Doskonalenia Zawodowego przy Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych w
Gdańsku z dnia 08 stycznia 2024r.

Uchwała Nr 69/VIIIP/24 w sprawie wydania skierowania do odbycia przeszkolenia po
przerwie w wykonywaniu zawodu łącznie dłuższej niż 5 lat w ostatnich 6 latach w
wykonywaniu zawodu pielęgniarki /położnej (jednej pielęgniarce)

Uchwała Nr 70/VIIIP/24 w sprawie powołania składu członkowskiego Komisji ds.
Położnych.

Aneks Nr 1 z dnia 18 stycznia 2024 r. do Uchwały Nr 32/VIIIP/23 Prezydium Okręgowej
Rady Pielęgniarek i Położnych w Gdańsku z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie zmiany składu
członkowskiego Komisji ds. Pielęgniarstwa Onkologicznego.

Aneks Nr 7 z dnia 18 stycznia 2024 r. do Uchwały Nr 18/VIIIP/23 Prezydium Okręgowej
Rady Pielęgniarek i Położnych w Gdańsku z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie zmiany
składu członkowskiego Komisji ds. Pielęgniarek Środowiska Nauczania i Wychowania.

Uchwała Nr 71/VIIIP/24 w sprawie udzielenia pomocy socjalnej Członkom Izb w ramach
współpracy
Wytworzył: Sekretarz Jolanta Zając
Data wytworzenia: 20.01.2024
Opublikował w BIP: Patryk Gruźlewski
Data opublikowania: 25.01.2024 20:11
Ostatnio zaktualizował: Patryk Gruźlewski
Data ostatniej aktualizacji: 11.03.2024 08:42
Liczba wyświetleń: 16

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.